Utbudsdagar 8-9 oktober 2024

Varmt välkommen på utbudsdagar på Folkteatern Gävleborg, Norra Rådmansgatan 23, 803 23 Gävle. Presentation av barn- och ungdomsföreställningar 2025.

Utbudsdagarna vänder sig till pedagoger, kulturgrupper, kultursamordnare och andra intresserade av barn- och ungdomskultur.

• Tisdag 8 oktober ca 8.30–16.15
  • Onsdag 9 oktober ca 8.30–16.15

Progam Utbudsdagar 8–9 oktober 2024 (pdf)
OBS! Programmet för dagen är preliminär.

Utbudet kommer att vara klart på www.kultimera.se den 16 september.
Av respekt för artisterna ber vi er i möjligaste mån stanna hela den utsatta tiden.

Avgift: Dagarna är kostandfria men du Måste fylla i vilken/vilka dagar du vill komma. Ungdomar deltar också kostnadsfritt men måste anmäla sig

Kaffe på förmiddag och eftermiddag ingår.
Lunch på egen hand.

Plats: Folkteatern Gävleborg.

Anmälan senast den 1 oktober.

Kontakt: Vid frågor gällande utbudsdagarna, kontakta Margareta Norberg
margareta.norberg@regiongavleborg.se, 070-515 59 82

Anmälan- utbudsdagar

Tack för din anmälan!

Vid frågor gällande utbudsdagarna, kontakta Margareta Norberg
margareta.norberg@regiongavleborg.se, 070-515 59 82

Jag vill delta

De personuppgifter du lämnar i formuläret används för att administrera aktiviteten, exempelvis skicka anmälningsbekräftelse, kallelse och utvärdering samt att skapa deltagarförteckning. Personuppgifterna tas bort när eventet och utvärderingen är slutförda.